Free background from VintageMadeForYou

perjantai 31. joulukuuta 2010

Onnellista Uutta Vuotta 2011

Taas on kohta takana yksi ihana eletty vuosi - paljon on ollut monenmoista tapahtumaa... enimmäkseen tosi ihania :) ja niistä on jäänyt mukavia muistoja...


Saan olla kiitollinen menneeseen vuoteen - minulla on ihana perhe - mies ja kaksi niin suloista murkkuikäistä poikaa ;). Ollaan oltu melko terveitä koko vuoden. Saan asun lämminhenkisessä, ihanassa kodissa. Minulla on elossa molemmat vanhemmat ja siis mummola ,mihin olemme aina tervetulleita. Minulla on ihana veli, ja hänen ihana perheensä - tytöt joita saan pitää melkein kuin ominani... Saan olla kiitollinen niin monesta asiasta...

Toivon sydämestäni, että Uusi Vuosi on vähintäänkin yhtä onnellinen, kuin tämä kohta eletty vuosi on minulle ollut :)

Toivon myös kaikkea hyvää teille, jotka nyt satutte eksymään tänne sivulleni ja ehkä luette tämän...
Lämmintä, onnellista Uutta Vuotta 2011 kaikille ......


toivoopi Sirpa






PS: Kiitos muuten vielä Ennalle, joka opetti minua muokkaamaan näitä valokuvia :)



1 kommentti:

Enna kirjoitti...

Lämmin kiitos jo menneen vuoden mukavista yhteisistä hetkistä parketin laidalla ja muulloinkin sekä oikein hyviä, onnentäyteisiä, parkettiakuluttavia hetkiä vuodelle 2011!