Free background from VintageMadeForYou

perjantai 30. syyskuuta 2011

Kävin käsityömessuilla

Niin, tänään kävin käsityömessuilla Seinäjoella. Kaikkea IHANAA siellä oli - niinpä ostoksiakin tuli tehtyä. Muutama juttu jäi kuitenkin kaivelemaan - "olis pitäny ostaa"-, mutta kun sillä hetkellä "meni tikku kynnen alle". Mm. olis pitänyt ostaa toinen punontakehys, sellainen Japanilaistyylisen nyörin kehys. Ostin vaan sen toisen, kahdeksan lovisen. Nyt olen jo kokeillut sillä nyöriä punoa - ylikivaa hommaa :)
Sitten sellaista pellavaista mekkoa on mun tehnyt jo monta kertaa mieli ostaa (jo edellisiltä messuiltakin), mut ku ne on niin kalliita (mukamas) ja en siis oo raaskinu vieläkään sellaista ostaa... No jos sit ens vuonna ;)
Mut seuraavanlaisia tarpeellisia juttuja mä kuitenkin ostin :D


Tämä on se nyörin punontakehys

Tämä kaarnarintaneula oli mun mielestä ihana

Näpsäkän ostokset

Sinellistä

Puoti Pike:n ostokset

Nämä Heinikan Heiniltä :D

Tää oli kyl jotain, mitä en uskonut ostavani ;) SIIVOUSVÄLINEITÄ!!! Mutta tämän tuotteen esittelijä sai mut kyllä todella vakuuttuneeksi, että tätä tarvitsen ehdottomasti... meinaan kokeilla ensimmäisenä ikkunoihin :D

Sekalaisia ostoksia eri paikoista, mm. Helmisatamasta, Helmien talosta, Charlotasta, Omakorulta...

Tästä tulee vielä joskus kranssi...

Tervanarusta saunatuoksu tai muuta kivaa.... pitää miettiä :)

Ja nää oli vaan niin ihanat....

Kaikkien näiden ihanuuksien lisäksi sain roppakaupalla ideoita ja ajatuksia - nyt pitäs vaan pian päästä kokeilemaan (kun muistaa vielä jotain ;))

2 kommenttia:

Heleena kirjoitti...

Kylläpä täällä messukuume nousee...
Pääsen vasta sunnuntaina, kun olen vielä huomisenkin päivän kurssilla.
Tuollaisen nauhanpunontalaitteen tein pahvista. Kaikkea kivaa olet löytänyt. Samoja pellavamekkoja olen ihaillut, mutta ....

Minna kirjoitti...

Moi, ihania juttuja, olisinpa minäkin päässyt..mutta työviikonloppu:) Mutta sitten Tampereelle..

Olen etsinyt sinun sähköpostiosoitetta mutten löytänyt:) Laittaisitko minulle vaikka sähköpostia minna.paajanen1@luukku.com. Nyt laitan Whimsyn tilauksen alulle niin pääsisit kattomaan leimoja:))

MInna