Free background from VintageMadeForYou

maanantai 8. elokuuta 2011

Mun eka tunnustus :D


Sain tämän tunnustuksen Ennalta Ennan kenkälaatikossa -blogista
ja tulin siitä hyvin iloiseksi :). Onhan tämä se minun ihka oma eka tunnustus.
Kiitos Enna....


Tunnustukseen kuuluu kertoa lempiväri, lempiruoka ja minne haluaisi matkustaa.


Eli....


1. Lempivärini:
niitä on useampi.... valkoinen, musta, harmaan eri sävyt, ruskean eri sävyt ja vihreät. Myös vanha roosa on mun mielestä ihana väri.

2. Lempiruoka:
 kana ja riisi, sekä uuniperuna erilaisilla ihanilla täytteillä :) Nam!

3.Minne haluaisin matkustaa:
No nyt muutaman viikon päästä menen perheeni kanssa Kreetalle - ihanaa... mutta joku päivä haluaisin päästä Egyptiin. Olisi niin kiva nähdä livenä pyramideja ja Punainenmeri koralliriuttoineen olisi upea nähdä.


Siinä minun "tunnustukseni". Kiitos vielä kerran Enna - tämä oli kivaa....

2 kommenttia:

Enna kirjoitti...

Ole hyvä vaan, kiva, että otit tunnustuksen vastaan. :)

Maaret kirjoitti...

Onnittelut tunnustuksesta :)
Kiitos kauniista viestistäsi blogissani:)
Olen käsitellyt paperien reunat Tim Holtzin paperiressaajalla, jonka löydät mm. täältä . Avatuilla tavallisilla saksilla saa myös hyvin tehtyä karhennettua "revittyä" reunaa :)