Free background from VintageMadeForYou

maanantai 15. kesäkuuta 2015

Ai niin... se hääpäivä...

" Vaikka minä puhuisin ihmisten ja enkelien kielillä, mutta minulla ei olisi rakkautta, olisin minä vain helisevä vaski tai kilisevä kulkunen.
Ja vaikka minulla olisi profetoimisen lahja ja minä tietäisin kaikki salaisuudet ja kaiken tiedon, ja vaikka minulla olisi kaikki usko, niin että voisin vuoria siirtää, mutta minulla ei olisi rakkautta, en minä mitään olisi." 

Näin meille puhuttiin 19 vuotta sitten Laihian kirkossa.... voiko siitäkin olla jo niin kauan??
Ja voi mitä kaikkea mahtuukaan näihin vuosiin - on iloa ja surua, onnistumisia ja epäonnistumisia... sitä elämää.. Onneksi elämä on kohdellut meitä kuitenkin niin, että saadaan olla kyllä tyytyväisiä... Ollaan suht terveitä, meillä on kaksi ihanaa (ja välillä ei nyt niin ihanaa) teini poikaa, meillä on koti, työtä kummallakin, rakkaat omaiset ympärillä....ruokaa pöydässä, vaatteita päällä.... Kaiken kaikkiaan saa olla onnellinen elämäänsä :) Ja ne pienet (joskus myös isommatkin) vastoinkäymiset ovat vain kasvattaneet ja koulineet meitä ihmisinä, puolisoina, vanhempina - ja eihän me vielä edes olla valmiita.... koko ajan opitaan uutta - onneksi :)







2 kommenttia:

PiiaS kirjoitti...

Onnea teille! Meillä on tismalleen sama hääpäivä, 15.6.1996. :)

Sirpa kirjoitti...

Onnea myös teille Piia :) Ensi vuonna juhlitaan sitten "pyöreitä" :)